بر اساس اعتماد متقابل ارتباط با مردم را تقویت می‌کنیم

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: بر اساس اعتماد متقابل ارتباط با مردم را تقویت می‌کنیم

ایسنا/هرمزگان محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان باحضور در مرکز ارتباط تلفنی سامد به ۳۱ تماس مردمی پاسخ داد و با تأکید تقویت ارتباط با مردم بر اساس اعتماد متقابل، مرکز سامد را نقطه اتصال مدیران دولت با مردم دانست.

محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان ظهر امروز یکشنبه ۹ دیماه، به همراه مدیران بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تعاون کار و رفاه اجتماعی از ساعت ۱۲ با حضور در ساختمان سامد به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ داد.

استاندار هرمزگان، به‌منظور پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم شریف استان درخصوص مسکن روستایی، راه‌های استان و تعاونی های زیرمجموعه اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، به ۳۱ مورد تماس تلفنی هم استانی‌ها پاسخ داد و به صورت آنی از طریق مدیران حاضر در سامد موضوعات را پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.

محمد آشوری تازیانی همچنین در جمع کارکنان سامد ضمن قدردانی از زحمات ایشان در پاسخگویی به مردم، گفت: شما وظیفه‌ی مهمی برعهده دارید و در حوزه‌ی مهمی کار می‌کنید چون ارتباطات مستقیم و بی‌واسطه با مردم یکی از راه‌های تقویت سرمایه‌های اجتماعی است.

استاندار هرمزگان، ارتباط بر اساس احترام متقابل در جامعه را مهمترین رکن اعتماد متقابل برشمرد و افزود: بر همین اساس تلاش ما تقویت ارتباط با مردم است و مرکز سامد را نقطه ارتباط مؤثر مدیران با مردم می‌دانیم.

به گزارش ایسنا، این برنامه با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد همچنین تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار انجام شد.

انتهای پیام

بروزترین اخبار مسکن و ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « بر اساس اعتماد متقابل ارتباط با مردم را تقویت می‌کنیم » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *