درخواست نماینده آبادان از وزیر نیرو برای حل مشکل زیرساخت آب منطقه

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: درخواست نماینده آبادان از وزیر نیرو برای حل مشکل زیرساخت آب منطقه

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست تا مشکلات در حوزه لوله گذاری آب شرب این منطقه را برطرف کند.

به گزارش ایسنا جلیل مختار در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت آب شرب حوزه انتخابیه اش خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: شما سه بار وعده دادید که ۴۷ کیلومتر جایگزینی لوله فولادی در خرمشهر در اسرع وقت انجام می گیرد اما از شهریور ۱۴۰۱ تاکنون این امر اجرایی نشده است و اسیر بازی های وزارت نیرو و سازمان بودجه هستیم.

وی افزود: آب نیاز حیاتی است و این لوله گذاری ها جدید نیست و جایگزینی لوله فولادی است و نیاز به ماده ۲۳ ندارد و جزء پروژه بزرگ سامانه آب غدیر محسوب می شود.

نماینده مردم خرمشهر و آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن مترصد گرفتن انتقام شکست حصر آبادان و سیلی های متعددی است که از مردم انقلابی این شهر خورده است. نباید اجازه داد آبادانی که خار چشم دشمنان بود به بهانه ای برای تبلیغ ناکارآمدی دولت ها مبدل شود.

مختار خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز باید وزرای نفت و نیرو را به عنوان وزیران معین شهر آبادان و خرمشهر جهت حل فوری مشکلات معرفی کنید. مردم خوزستان از حضور گرم شما در این استان تقدیر و تشکر دارند، اما قول و وعده حضرتعالی در خصوص برقراری بیمه بیکاری فاز ۲ هنوز عملیاتی نشده است.

وی همچنین خواستار اجرای کامل رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و اظهار کرد: کسورات و پاداش آنان باید پرداخت شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور گفت: در بخشداری های آبادان معاملات متوسطه و بزرگ در سامانه ستاد باید بارگزاری شود تا پیمانکاران بر اساس رابطه انتخاب نشوند.

انتهای پیام

بروزترین اخبار حوزه مهندسی عمران و ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « درخواست نماینده آبادان از وزیر نیرو برای حل مشکل زیرساخت آب منطقه » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *