پیگیری مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در مشهد

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: پیگیری مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مشهد گفت: جلسه بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در مشهد برگزار و مقرر شده از هفته آینده هر روز یک بانک به صورت میدانی بازدید و نسبت به پیگیری و مشکلات احتمالی اقدام شود.

مهدی برامکی با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ریاست معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد، معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون برنامه‌ریزی، رئیس بنیاد مسکن شهرستان و مدیران بانک‌های عامل در سالن جلسات فرمانداری مشهد برگزار شد.

وی افزود: در راستای احداث بناهای اصولی و فنی در روستاها، دولت ۲ وام ۲۰۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی (متمم) در نظر گرفته بود که نارضایتی‌هایی در خصوص عدم ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها واصل شده بود.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، برامکی افزود: بنابراین در این راستا با چندین جلسه در فرمانداری مشهد برگزار و برخی مشکلات مرتفع شد. همچنین مقرر شد از هفته آینده هر روز یک بانک به صورت میدانی بازدید و نسبت به پیگیری و مشکلات احتمالی اقدام شود.

انتهای پیام

بروزترین اخبار حوزه مهندسی عمران و ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « پیگیری مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در مشهد » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *