فرسودگی مجتمع های فرهنگی و هنری استان اردبیل/ تکمیل تالار شهر مطالبه اهالی فرهنگ و هنر استان

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: فرسودگی مجتمع های فرهنگی و هنری استان اردبیل/ تکمیل تالار شهر مطالبه اهالی فرهنگ و هنر استان

ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از فرسودگی اکثر مجتمع های فرهنگی و هنری استان خبر داد و گفت: تکمیل تالار شهر مطالبه اصلی و اساسی اهالی فرهنگ و هنر استان اردبیل می باشد.

امیر رجبی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه مجتمع های فرهنگی و هنری در سطح استان و در شهرستانها فرسوده شده است و در سالهای گذشته تعمیر و تجهیز نشده اند، احیاء و بازسازی آنها را از اولویت های کاری خود برشمرد.

وی در رابطه با تالار شهر اظهار کرد: این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده و با پیشرفت کاری زیر ۵۰ درصد تحویل ما شده است.

رجبی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و بهره برداری از تالار شهر اردبیل ۵۰ میلیارد تومان مصوب شد و همچنین ۱۵۰ میلیارد از محل ماده ۵۶ در قالب تسهیلات بانک ملی برای پروژه مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه متوقف نیست و با اختصاص بخشی از ۵۰ میلیارد تومان، پیمانکار در حال فعالیت است، بیان کرد: در راستای جذب ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک ملی از نمایندگان در مجلس کمک گرفتیم و استاندار نیز پیگیری های لازم را انجام داده اند.

رجبی خاطرنشان کرد: جلسه ای در مجلس با حضور معاون وزارت ارشاد، معاون سازمان مدیریت، معاون بانک ملی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی صورتجلسه ای تنظیم شد تا سریعاً مدارک مربوطه تحویل بانک شود و تسهیلات در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل افزود: پروانه ساختمانی ملک در سال های گذشته دریافت نشده بود با توجه ویژه مدیریت شهری و با مطرح شدن در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، پروانه توسط شهرداری صادر شد.

رجبی گفت: در اسرع وقت ۱۵۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد و با نظر مساعد استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز تالار شهر در سفر دوم ریاست جمهوری اختصاص خواهد یافت.

این مقام مسئول استان ادامه داد: دو مجتمع فرهنگی و هنری در شهرهای نمین و عنبران با همکاری فرماندار این شهرستان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و همچنین برای تجهیز این مجتمع ها ۷ میلیارد تومان توسط نماینده مجلس شورای اسلامی تخصیص پیدا کرده است.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « فرسودگی مجتمع های فرهنگی و هنری استان اردبیل/ تکمیل تالار شهر مطالبه اهالی فرهنگ و هنر استان » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *