۳۵۰ دانشجو در طرح حامیم دو فعالیت خواهند داشت

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: ۳۵۰ دانشجو در طرح حامیم دو فعالیت خواهند داشت

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: فعالیت ۳۵۰ دانشجوی فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در طرح حامیم دو خواهند داشت.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتمی کن‌کبود پیش از ظهر امروز سی و یکم تیرماه در جلسه طرح حامین (۲) دوره توانمندسازی حلقه‌های میانی که در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد، افزود: حامیم مخفف حلقه‌های میانی جوانان دانشجوست که فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها هستند که با کنشگری که دارند می‌توانند ده‌ها دانشجو را جذب کنند.

وی اضافه کرد: سال گذشته طرح حامیم یک را با حضور همه دانشگاه‌های استان در بروجرد به خوبی برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، گفت: طرح حامیم سال گذشته توانست به موقع تاثیرگذار باشد و پارسال همین دانشجویان این طرح بودند که پادزهر اغتشاشات دانشجویی بر زهر لیدرهای اغتشاشات بودند و با مدیریت به موقع و فوری و فوتی شاهد به مشکلات شدیم.

حاتمی کن‌کبود اظهار کرد: دلسوزی مجموعه روسای دانشگاه‌ها را در طرح حامیم یک داشتیم و امسال نیز بنا داریم دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان به عنوان مسئول اجرا و تولید محتوا باشد.

این مسئول گفت: ۳۵۰ دانشجو قرار است ده روز را به عنوان فعالترین دانشجویان در این طرح فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت آموزشی، مهارتی، بصیرتی خواهد بود، گفت: پنج روز قرار است دانشجویان در خرم‌آباد برنامه داشته باشند و نیاز است مجموعه استانداری و روسای دانشگاه‌ها حضور داشته باشند و پنج روز بعدی پس از اربعین حسینی در عتبات عالیات برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان یادآور شد: این طرح از ۲۳ شهریور ماه تا دوم مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

حاتمی کن کبود گفت: با توجه به اینکه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بعد محتوایی را در دست دارد و نیازمند حمایت مالی مسئولین استان هستیم.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « ۳۵۰ دانشجو در طرح حامیم دو فعالیت خواهند داشت » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *