در مبارزه با مواد مخدر به سمت فعالیت‌های عملیاتی‌تر با رویکرد فرهنگی برویم

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: در مبارزه با مواد مخدر به سمت فعالیت‌های عملیاتی‌تر با رویکرد فرهنگی برویم

ایسنا/لرستان فرماندار پلدختر گفت: در مبارزه با مواد مخدر به سمت فعالیت‌های عملیاتی‌تر با رویکرد فرهنگی برویم.

حمید خادم سی‌و یکم تیرماه در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر پلدختر اظهار کرد: خدمات انجام گرفته در زمینه مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است.

وی افزود: باید بپذیریم برنامه‌هایمان به گونه‌ای نبوده که  منجر به کاهش محسوس اعتیاد و آسیب‌ها در این زمینه شود.

خادم اظهار کرد: توسعه ورژش همگانی و حمایت از ورزش قهرمانی یکی از مهم‌ترین ابزارها در زمینه کار فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر است و باید این اقدامات جاذبه داشته و این ایجاد جذابیت نیازمند زیرساخت‌هاست.

وی با تاکید بر اهمیت نقش دانشگاه‌ها در حوزه فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر گفت : دانشگاه‌ها سهم بسزایی در کنار سایر دستگاه‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته و باید موسسات و مراکز  دانشگاهی در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

این مسئول گفت: هر دستگاه باید بر اساس تکالیف و وظایف خود حرکت کند زیرا ما به دنبال نتیجه بخش بودن برنامه‌ها و اقدامات هستیم و باید این برنامه‌ها منتج به نتیجه و اثر بخش باشند.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: سند ساختمان فرسوده بهزیستی پلدختر صادر شده و در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که امیدواریم پس از پیگیری‌های بهزیستی استان، مکان فرسوده تعیین تکلیف شود.

وی گفت: وجود بر برخی معارض ها اجازه ساماندهی خیابان ساحلی غربی را نداده و در این زمینه پیگیری‌ها را به سرانجام خواهیم رساند تا اماکن فرسوده به جای مانده از سیل ساماندهی و مابقی معارضین نیز تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « در مبارزه با مواد مخدر به سمت فعالیت‌های عملیاتی‌تر با رویکرد فرهنگی برویم » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *