برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قالب جشنواره رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قالب جشنواره رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قالب جشنواره رسانه‌ای در این استان خبر داد.

«امین درخشان» در نشست هماهنگی روز خبرنگار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه مطبوعات یک تشکل رسمی و قانونی است تلاش‌های ما برای تقویت این تشکل بوده است.

وی افزود رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در موارد مختلف عملکرد خوبی داشتند که از تلاش‌های آنها تشکر ویژه می‌کنم و در سفر دور دوم رئیس جمهور نیز آبروداری کردند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه گرامیداشت روز خبرنگار در قالب جشنواره رسانه‌ای خبر خوب با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران، مسئولان استانی از جمله استاندار و معاون سیاسی استاندار برگزار خواهد شد.

درخشان تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ اثر از ۶۵ رسانه به جشنواره رسانه‌ای استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری از خبرنگاران استان در این زمینه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تکریم و تقدیر از خبرنگاران پیشکسوتان، تمرین و یا دیدار با خانواده خبرنگاران فقید استان و تکریم خانواده خبرنگار شهید خداعفو عبدیان از دیگر برنامه‌های روز خبرنگار در این استان خواهد بود.

درخشان تاکید کرد: امیدواریم که با تلاش استانداری و سازمان مدیریت استان طی هفته خبرنگار ساختمان خانه مطبوعات استان افتتاح و به بهره برداری برسد.

به گزارش ایسنا، وی در رابطه با مسکن خبرنگاران بیان کرد: در تلاش و پیگیر هستیم که با همکاری خانه مطبوعات و راه و شهرسازی و استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل مسکن خبرنگاران را حل کنیم.

گفتنی است در این نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهادات و نظرات خود را برای برگزاری بهتر از گذشته گرامیداشت روز خبرنگار ارائه دادند.

۱۷ مرداد ماه هر سال که مصادف با شهادت شهید محمد صارمی در تقویم کشور به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قالب جشنواره رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *