افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی لرستان در هفته دولت

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی لرستان در هفته دولت

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۴ پروژه گازرسانی و برگزاری مراسم کلنگ زنی ۴۶ پروژه گازرسانی دیگر همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

کرم گودرزی سی‌ام مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت امسال گازرسانی به ۷۵ روستا، ۷۸ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و ساختمان اداری ناحیه اشترینان با اعتباری بالغ بر ۸۹۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۵ روستا و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد نیز با اعتباری بالغ بر ۴۴۶ میلیارد ریال شروع خواهد شد.

این مسئول افزود: این شرکت در ادامه روند توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی در لرستان، تاکنون گازرسانی به ۳۱ شهر، ۲۱۸۱ روستا و همچنین ۳۰۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی را انجام داده است.

گودرزی گفت: خدمت به مردم لرستان و توجه به تمامی نقاط استان در راستای گازرسانی و ایجاد رفاه باعث افتخار همه کارکنان این شرکت است.

وی بیان کرد: در این راستا ضریب نفوذ گازرسانی شهری با ۹۹.۸ درصد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی با ۹۶.۴ درصد بهترین آمار برای پایش عملکرد شرکت گاز استان است.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی لرستان در هفته دولت » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *