پلمب ۲۳ بنگاه املاک متخلف در سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از تسنیم: پلمب ۲۳ بنگاه املاک متخلف در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: براساس مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان‌ ها به ریاست استاندار تشکیل و این موضوع در استان نیز با هدف ساماندهی بنگاه‌های املاک آغاز شد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات انجام‌شده در این راستا تشکیل گشت مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت و مقام قضایی و انتظامی استان بود که بر این اساس از تیرماه سال جاری تاکنون 272 بازدید از سطح بنگاههای مشارور املاک سطح استان انجام شد که ماحصل این اقدامات پلمپ 23 بنگاه غیرمجاز و معرفی به تعزیرات حکومتی 72 بنگاه دیگر به دلیل تعدد تخلفات بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: تشکیل کارگروه‌های شهرستانی تنظیم بازار و املاک و مستغلات نیز با جدیت در دستور کار این ستاد قرار دارد و به زدوی گشت‌های مشترک در شهرستان‌های استان آغاز خواهد شد.

مهدیار تعداد بنگاه‌های مشاور املاک سیستان و بلوچستان را یک هزار و 36 بنگاه ذکر کرد و گفت سامانه ملی املاک و مستغلات به نشانی amlak.mrud.ir سامانه مراجعه موجران و مستاجران جهت دریافت کد رهگیری بدون هزینه و ثبت قرارداد است.

وی همچنین خطاب به شهروندان اظهار کرد: بررسی مجوز مشاوران املاک که در معرض دید باشد می بایست توسط شهروندان در ورود به بنگاهها مورد دقت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « پلمب ۲۳ بنگاه املاک متخلف در سیستان و بلوچستان » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *