آتش‌سوزی در شهرک صنعتی یزد اطفا شد

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: آتش‌سوزی در شهرک صنعتی یزد اطفا شد

ایسنا/یزد ساعتی پس از انتشار اخبار آتش سوزی در شهرک صنعتی یزد،محمدعلی ملک‌زاده، مدیر کل مدیریت بحران یزد گفت: حریق با توجه به مواد سوختی موجود در شهرک صنعتی گسترش پیدا کرده است.

محمدعلی ملک زاده، مدیر کل مدیریت بحران یزد درباره آتش‌سوزی شامگاه سه‌شنبه، ۲۱ شهریور در شهرک صنعتی یزد گفت: حریق با توجه به مواد سوختی موجود در شهرک صنعتی گسترش پیدا کرده است.

او گفت: احتمال سوء استفاده رسانه‌های بیگانه از این حادثه وجود دارد لذا شهروندان از منابع رسمی پیگیر حادثه باشند و به شایعات در فضای مجازی گوش ندهند.

 او افزود: آتش سوزی هم اکنون با حضور گسترده عوامل آتش نشانی و سایر دستگاه‌های مربوطه در حال کنترل است.

همچنین سعید پاکسرشت رئیس آتش‌نشانی شهر یزد در محل حادثه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از همان دقایق اولیه حادثه بالغ بر 20 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفای حریق هم‌اکنون تحت کنترل نیروهای آتش‌نشانی قرار دارد و حریق در حال اطفا است و عملیات لکه‌گیری نیز در بخش‌های دیگر ساختمان که حریق اطفا شده در حال انجام است.

همچنین خودروهای تخصصی اطفای حریق از فرودگاه یزد به محل حادثه اعزام شدند. انفجار مخزن آمونیاک تکذیب می‌شود و تاکنون خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

محمدعلی ملک زاده مدیر کل بحران یزد نیز در محل حادثه در گفت‌وگو با ایسنا گفت: حریق انبار کارخانه طرافت که از ساعت ۱۹:۵۵ دچار حریق شده بود در حال حاضر پس از گذشت ۵ ساعت عملیات سخت و نفس گیر اطفا با حضور ۱۵ تیم عملیات اطفا حریق و بالغ بر ۴۰ آتش نشان از ۱۰ ایستگاه‌های آتش نشانی شهر یزد مهار و کنترل شده و در حال لکه‌گیری هستیم.

پایان عملیات اطفا حریق
سعید پاک سرشت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اعلام کرد: اطفای حریق به طور کامل انجام شد اما عملیات لکه گیری در حال انجام است. خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت اما خسارت مالی قابل توجهی به کارخانه وارد شده و علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است. همچنین چند تیم عملیاتی پشتیبانی برای جلوگیری ازشعله گیری مجدد حریق در محل حادثه مستقر هستند.

این خبر به مرور تکمیل شده است.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « آتش‌سوزی در شهرک صنعتی یزد اطفا شد » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *