‌بهره‌برداری از ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبی

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: ‌بهره‌برداری از ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از بهره‌برداری ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه با مساحت ۱۶ هزار مترمربع و با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار محمدرضا مهدوی امروز یکشنبه ۱۳ اسفند در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی سپاه انصارالرضا(ع) استان که با حضور جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: طی یکسال گذشته نیروهای درون و برونی سپاه تمام هم و غم خود را پای کار گذاشتند تا طرح‌های عمرانی سپاه استان احداث و آماده بهره‌برداری شود.

سردار مهدوی با اشاره به نبود زیرساخت در استان، گفت: در همین راستا زیرساخت‌های اداری و خدماتی مورد نیاز از جمله احداث ساختمان اداری ناحیه خوسف، زیرکوه و بشرویه، احداث آسایشگاه برای سربازان، احداث و تکمیل ۱۱ حوزه مقاومت، احداث ۴۰ پایگاه مقاومت پایگاه روستایی، احداث ۱۲ واحد برای گردان امام‌ علی(ع) در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: احداث ساختمان مرکز عقیدتی، احداث ۱۰ واحد بنیه دفاعی، احداث سایت گردان‌های امام حسین(ع)، احداث ساختمان یگان امنیت و … از دیگر پروژه‌های عمرانی سپاه است.

وی از ساخت ۱۰۹ واحد سازمانی سپاه استان طی یکسال گذشته خبر داد و بیان کرد: امروز عملیات اجرایی ساخت ۹۱ واحد مسکونی سپاه در سطح استان آغاز خواهد شد و در مجموع تا اوایل سال ۱۴۰۴ در مجموع ۲۰۰ واحد مسکونی سازمانی تحویل خواهم داد و همچنین موافقت شد تا حدود ۳۰۰ واحد سازمانی دیگر هم احداث و به مجموعه سپاه استان اضافه شود.

سردار مهدوی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و رفاهی در شهرستان طبس احداث خواهد شد، تصریح کرد: ۱۰ واحد زائرسرا در طبس به بهره‌برداری رسیده است و ۱۹ سالن ورزشی نیمه‌تمام سپاه در سطح استان تکمیل شده و امروز به بهره‌داری خواهد رسید که سه سالن ورزشی با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان تجهیز شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به احداث مرکز تفریحی و آبی چندمنظوره با مساحت ۳ هزار مترمربع در استان، افزود: این طرح عمرانی ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به بازسازی و تکمیل دهکده رفاهی و تفریحی بسیج در بیرجند اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته با استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه، ساخت تعداد پنج مرکز درمانی در  بیرجند، طبس، فردوس و نهبندان و قاین در دستور کار است.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « ‌بهره‌برداری از ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه در خراسان جنوبی » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *