اهمیت فعال شدن پویش مطالبه‌گری رسانه‌ای برای حفاظت از محیط زیست

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: اهمیت فعال شدن پویش مطالبه‌گری رسانه‌ای برای حفاظت از محیط زیست

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به پویش ایران سبز در راستای حفظ محیط زیست، افزود: حفظ محیط زیست کار پیچیده‌ای نیست، ولی اگر تعللی در این خصوص صورت گیرد به فاجعه غیر قابل جبرانی تبدیل می‌شود.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، ۲۶ اسفند در نشست کارگروه استان با تأکید بر جلب مشارکت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه زیست محیطی و مطالبه‌گری در این زمینه، گفت: با توجه به فعالیت گسترده سازمان‌های مردم‌نهاد این حوزه، لازم است پویش مطالبه‌گری رسانه‌ای نیز با هدف حفاظت از محیط زیست فعال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با یادآوری احیای خانه تکانی شهری در آستانه آغاز سال جدید، تصریح کرد: لازم است شهرداران استان اردبیل نسبت به خانه تکانی شهری اقدام کرده و مبادی ورودی و داخل شهرهای مربوط را پاک‌سازی کنند.

طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از مبدأ توسط همه شهرداران دنبال شود

وی بیان کرد: توجه راهداری به جلوگیری از ریختن نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌ها ضروری است چراکه ریختن نخاله‌ها به‌عنوان جرم محسوب شده و دستگاه مربوط باید نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با استقبال از اجرای طرح شهرداری اردبیل مبنی بر جمع‌آوری و تفکیک پسماند و ضایعات خشک از مبدأ، اظهار کرد: اجرای طرح مذکور باید از سوی سایر شهرداران نیز دنبال شود.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « اهمیت فعال شدن پویش مطالبه‌گری رسانه‌ای برای حفاظت از محیط زیست » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *