زیرساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل مسکن ملی تامین شود

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: زیرساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل مسکن ملی تامین شود

ایسنا/زنجان مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در استان زنجان تاکید و بیان کرد: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیرساخت‌ها شتاب می‌گیرد.

جعفر قزوینیان امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن شرق زنجان، با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکونی و تامین زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره‌ کل راه‌ و شهرسازی استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدهای استاندار بود و در اولویت استان است.

وی بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیرساخت‌ها شتاب می‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه باید در سریع‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل تامین شود، گفت: از مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود نسبت به اجرای این طرح ملی همراهی لازم را با اداره کل راه‌ و شهرسازی استان داشته باشند تا شاهد خانه‌دار شدن متقاضیان باشیم.

در ادامه، کارگزار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت تاکید کرد و گفت: از متقاضیان درخواست می‌شود با هدف شتاب گرفتن پروژه‌ها، در واریز آورده‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

قاسم محمودی تاکید کرد: اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به‌موقع آورده توسط متقاضیان است.

انتهای پیام

بروزترین اخبار مسکن و ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « زیرساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل مسکن ملی تامین شود » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *