اجرای پروژه های فاضلاب رشت با قراردادی به ارزش بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: اجرای پروژه های فاضلاب رشت با قراردادی به ارزش بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان

ایسنا/گیلان مدیرعامل آبفای گیلان از اجرای پروژه‌های فاضلاب بهداشتی با ارزش قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان در شهر رشت خبر داد و گفت: در راستای رفع آلودگی از رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، سه قرارداد در دست انجام است.

علیرضا غیاثی امروز، ۱۹ اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در راستای عمل به تعهدات و وظایف خود که از مهمترین آن‌ها جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی تولیدی شهرها و روستاهای تحت پوشش است، از شروع تاسیس خود اجرای طرح های ایجاد تاسیسات فاضلاب را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: شرکت آبفای استان گیلان تاکنون موفق شده در ۱۱ شهر منجمله رشت کد اجرایی برای طرح های ایجاد تاسیسات فاضلاب اخذ کند و تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی را در این شهرها، به تناسب اعتبارات تخصیص داده شده، اجرا کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان خاطرنشان کرد: تا به امروز در شهر رشت یک تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت طراحی ۶۳ هزار مترمکعب در شبانه روز و یک پکیج تصفیه فاضلاب به ظرفیت ۱۸۰۰ مترمکعب در شبانه روز در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

غیاثی تصریح کرد: همچنین در راستای رفع آلودگی از رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، سه قرارداد با احجام مجموع ۶۰ کیلومتر لوله گذاری و هفت باب ایستگاه پمپاژ به ارزش قراردادی مجموع ۱۲۵۰ میلیارد تومان در دست انجام است. علاوه بر آن بخش لجن تصفیه فاضلاب فخب به مبلغ اولیه ۸۰ میلیارد تومان و احداث تصفیه خانه فاضلاب جنوب شهر رشت(مسکن مهر) به ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز در حال تکمیل است.

انتهای پیام

بروزترین اخبار مسکن و ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « اجرای پروژه های فاضلاب رشت با قراردادی به ارزش بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *