نقش نظام‌مهندسی لرستان به‌عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: نقش نظام‌مهندسی لرستان به‌عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن

ایسنا/لرستان سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: تعامل، همفکری، همدلی، هم‌افزایی و قانون مداری اعضاء، مهمترین عوامل برای رسیدن به اهداف است.

بهزاد شاکرمی امروز چهارم تیرماه در دیدار با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی لرستان که در سالن جلسات اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: بی‌شک، مشخص شدن نقطه همفکری و همدلی‌ها در لابلای نظرات مختلف اعضاء نشان از پویایی این هیات دارد که می‌تواند نقش مؤثری در پیشرفت اهداف سازمان و در پی آن استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضور و نظرات این تیم مهندسی باید در جلسات مهم عمرانی استان از جمله شورای فنی، کمیسیون ماده ۵ کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده ۳۵ و جلسات و مجامع فنی پررنگ باشد تا جایگاه واقعی نظام‌مهندسی چشمگیرتر از همیشه معرفی شود.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان همچنین بر تلاش برای نمونه بودن نظام‌مهندسی استان در کشور تأکید و از حمایت همه‌جانبه این اداره‌کل در این راستا از سازمان نظام‌مهندسی استان خبر داد.

شاکرمی از اهمیت برگزاری این جلسه و برگزاری هر دوماه یکبار آن خبر داد و بر نقش نظام‌مهندسی استان به‌عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن تأکید کرد.

وی همچنین انتظارات خود را از این سازمان در سه بخش کمک به تسریع و رفع مشکلات نهضت ملی مسکن، ارتقا کیفیت ساخت‌وساز و رعایت عدالت در توزیع کارها بیان کرد.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: مسلماً تعامل و همدلی اعضاء می‌تواند به‌راحتی موانع موجود را پشت سر گذاشته و با نگاهی مثبت به وظایف مربوطه بپردازد.

گفتنی است، در این جلسه با تبادل‌نظر، بحث و گفتگو بخش اعظمی از موارد مدنظر خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

بروزترین اخبار حوزه مهندسی عمران و ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « نقش نظام‌مهندسی لرستان به‌عنوان بازوی قدرتمند در تسریع روند تولید مسکن » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *