آمادگی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان برای ورود به موج بعدی گرما

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از ایسنا: آمادگی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان برای ورود به موج بعدی گرما

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان علی‌بنابیطالب علیه السلام زاهدان از آمادگی کامل این بیمارستان برای خدمت‌رسانی به بیماران در روزهای گرم پیش رو خبر داد.

دکتر امیر گرگیج در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تداوم گرما و پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج گرما، از آمادگی کامل بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام برای خدمت‌رسانی به بیماران در روزهای گرم خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در هر دو ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج قاسم میرحسینی سیستم سرمایشی در وضعیت مطلوب خود قرار دارد و نگرانی در خصوص سرمایش بیمارستان وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد چیلرهای بیمارستان علی‌بن ابیطالب علیه السلام زاهدان شش عدد و ظرفیت هر کدام ۳۰۰ تن و در مجموع ۱۸۰۰ تن است که آسایش بیماران و مراجعه کنندگان عزیز را به همراه داشته است.

به گفته دکتر گرگیچ در بخش‌ها و قسمت‌هایی که سرمایش مطلوب نیست نیز از اسپیلت و کولر استفاده می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم آسایش بیماران و مراجعین گرامی به بیمارستان را بیش از پیش و در حد استاندارد فراهم کنیم.

دکتر گرگیج همچنین با توجه به افزایش آمار گرما زدگی به شهروندان توصیه کرد: از تردد غیرضرور در ساعات گرم روز خودداری کردندو کودکان و افراد مسن که دچار مشکلات قلبی عروقی هستند در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرند و مایعات خنک بنوشند.

انتهای پیام

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « آمادگی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان برای ورود به موج بعدی گرما » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *