پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی پروژه تعمیرات اساسی پالایشگاه ال‌پالیتو

پایگاه خبری گفتمان مهندسی به نقل از تسنیم: پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی پروژه تعمیرات اساسی پالایشگاه ال‌پالیتو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرهاد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت در جمع خبرنگاران، افزود: 55 درصد کالاهای مورد نیاز پروژه تعمیرات اساسی پالایشگاه ال‌پالیتو در ونزوئلا ارسال شده و بقیه نیز به‌دلیل بعد مسافت در حال ارسال است.

وی افزود: بیش از هزار تن کالای دیگر برای ارسال به پروژه آماده است و تا دو، سه ماه آینده به پروژه ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی و ساختمان نفت ایران همچنین از آمادگی حضور گروه ناظر تعمیرات اساسی این پروژه در این پالایشگاه خبر داد و بیان کرد: منتظر اعلام برنامه تعمیرات اساسی از سوی ونزوئلا هستیم.

احمدی تصریح کرد: شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران بالاترین دانش فنی را در اجرای پروژه‌های پالایشی دارد و طراحی و ساخت این کمپرسور به پیشنهاد تیم فنی مهندسی این پروژه در شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران انجام شد.

وی بیان کرد: این کمپرسور تک‌مرحله‌ای رفت‌وبرگشتی 685 پوند در ساعت ظرفیت دارد و تاکنون کمتر در این مسیر کمپرسور قرار داده می‌شد،‌ اما در این مورد خاص، ورودی این کمپرسور ال‌پی‌جی و مایعات است که متخصصان داخلی با استاندارد کامل از عهده این طرح برآمدند و می‌تواند در پالایشگاه‌های موجود داخلی نیز به‌کار گرفته شود؛ این نخستین نمونه بود که دغدغه گازهای مشعل ما را برطرف کرده و پس از این همه گازهای ارسالی به مشعل به کمک این کمپرسور بازیافت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران گفت: همه سختی‌ها را به جان خریدیم تا پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را به‌عنوان یک کشور فعال در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های دانش‌بنیان به اهتزاز درآوریم.

انتهای پیام/

بروزترین اخبار صنعت ساختمان را در پایگاه خبری گفتمان مهندسی دنبال کنید.

لطفا نقد، نظر و پیشنهاد خود را درباره خبر « پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی پروژه تعمیرات اساسی پالایشگاه ال‌پالیتو » از طریق فرم زیر اعلام نمایید.

( جمسا – جامعه مهندسان ساختمان ایران)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *